فونت ری که در نگاه اول کاربران را به یاد فونت تیتر می اندازد و شاید با زبان بی زبانی می خواهد به کاربران بگوید که دیگر وقت آن فرا رسیده است تا فونت تیتر نیز برای خود رغیبی داشته باشد. فونت ری با داشتن طراحی استخوان دار و محکم و به چشم آمدن خود فریاد می زند که تبلیغات خود را با من انجام دهید.
بنر های تبلیغاتی و تابلو فروشگاه ها و تیتر اول مطبوعات و عنوان کتاب ها و مقالات همه منتظر فونتی با ویژگی های فونت ری بودند که با تلاش و همکاری عزیزان آقای امید امامیان و آقای رضا بختیاری فرد در سال 97 این فونت زیبا و بسیار کاربردی در زمینه های مختلف از جمله تبلیغات طراحی و عرضه شد و جای دارد همین جا و از این دو بزرگوار که در زمینه طراحی فونت ید طولانی دارند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.
با نظر سنجی که از برخی کاربران صورت گرفته است فونت ری محبوبیتی بیش از فونت هایی از قبیل تیتر دارد چرا که با وجود منسجم و در چشم بودن ریزه کاری هایی خاصی دارد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این قلم یک فونت کامل بوده و تمامی حروف و اعداد فارسی و عربی و حتی کوردی و لاتین را نیز در خود جای داده تا طراحان با تکیه بر این فونت بی نظیر بتوانند بهترین متد ها و طرح ها را ارائه کنند.
فونت ری به تازگی از سوی برخی کاربران در اینستاگرام برای تیتر پست ها و یا عنوان استوری ها مورد استفاده قرار گرفته است که تعداد این کاربران نیز اندک نیست.
بطور کلی از ویژگی های قلم ری می توان به موارد زیر اشاره نمود
- در چندین وزن ارائه شده است
- دارای ساختار منسجم و وزین می باشد
- مناسب برای تیتر ها و عناوین
- مورد استفاده در زمینه طراحی تبلیغاتی و حتی مطبوعات
- پشتیبانی فوق العاده
- چشم نوازی و در دید بودن