فونت سلامت، یکی از فونت های رایگان و زیبای فارسی است که توسط دوست عزیزمان محمدر ضا شمس الکتابی عزیز طراحی شده است و بصورت رایگان منتشر شده است، استفاده از فارسی نویس در برنامه های گرافیکی بسیار پر کاربرد می باشد و برای اکثر افراد مورد استفاده قرار می گیرد. فونت سلامت یکی از ناب ترین فونت های زبان فارسی که در زبان های فارسی و عربی با کیفیت بالا و با فرمت ttf پشتیبانی می شود که در زبان انگلیسی به صورت salamat font نوشته می شود. در ادامه بیشتر با این فونت فارسی زیبا آشنا خواهید شد.

دانلود فونت سلامت رایگان

معرفی فونت فارسی Salamat

طراح و استاندارد سازی قلم سلامت، محمد رضا شمس الکتابی می باشند که در این مقاله از زحمات ایشان به خصوص اینکه این فونت را رایگان و بدون هیچ چشم داشتی در اختیار ما گذاشته اند نهایت تشکر و قدر دانی خود را داریم و امیدواریم در آینده نیز شاهد فونت های زیبای دیگری از این بزرگوار باشیم. این فونت جالب و حروف آن به صورت شکستگی و سادگی خاصی  می باشد که برای نوشته های مهم و رساندن خبری خاص از آن استفاده می شود.

این فونت بسیار زیباست و از سری فونت های فانتزی نیز به شمار می اید که در طراحی های خود می توانید از ان استفاده کنید و لذت ببرید. فونت سلامت دارای سبک سه بعدی سایه دار نیز می باشد که تمامی نرم افزار های گرافیکی و ویرایش متن از جمله فتوشاپ،مجموعه نرم افزاری آفیس و … و تمامی پلت فرم های سیستم عامل همانند ویندوز، مک، ios، اندروید و… آن را پشتیبانی می کنند.

پس از نصب این فونت بر روی سیستم عامل خود کلمه ی far salamat را از بین فونت های نصب شده جست و جو کنید و از آن استفاده کنید. امیدوارم این فونت مورد پسند شما و طراحان قرار بگیرد.

فونت رسمی فارسی