فونت نرگس خاتون فونت جالب و شادی هستش که با طراحی منحصر به فرد خود گوی سبقت را در پروژه های گرافیکی شاد و کودکانه از رقبای خود برده است. به نظر اکثر گرافیست ها با توجه به اینکه فونت نرگس

فونت نرگس خاتون

خاتون از جمله فونت های نمایشی محسوب می شود و همچنین به دلیل طراحی اوت لاینی که دارد می تواند در  طراحی برند های کودکانه و یا برند های مربوط به غذا و پوشاک و یا هر موضوع شاد دیگری مورد استفاده قرار گیرد. بطوری عنوان نویسی با فونت نرگس خاتون حتی می تواند خود را به عنوان لوگوی شرکت و یا مجموعه مطرح شود.

پیوستگی در بین حروف و کلمات در قلم نرگس خاتون علاوه بر فانتزی بودن و شاد بودن فونت خود حس خوبی را به کاربران القا می کند. این پیوستگی و تن ناز بودن طراحی این فونت زیبا باعث می شود که گرافیست کار و همچنین خواننده تعلق خاطری به متن داشته باشد و پیگیر استفاده مجدد از این فونت باشند.

نرگس خاتون با طراحی منحصر به فردی که دارد و همچنین حروف ترکیبی و حروف جایگزین طراحی شده برای این فونت این امکان را به طراح می دهد که هرچه بیشتر بر جذابیت این فونت بیافزاید و این نیز به نوبه خود باعث ارتقای سطح جذابیت پروژه خواهد شد. و همچنین طراحی خاص این قلم باعث شده است که بیشتر طراحان که از این فونت سود می برند حتی می توانند از این فونت در خلق تیزر های تبلیغاتی نیز بهره بگیرند.

قلم نرگس خاتون ، محبوب ترین فونت فارسی مخصوص چاپ بنر

این فونت توسط آقای علی اصغر بازگیر طراحی شده است که باید یک خسته نباشید و دست مریزاد جانانه به ایشان گفت که با این روحیه هنری که دارند و با این خلاقیتی که استفاده کردند توانسته اند فونت نرگس خاتون را خلق نمایند. آقای علی اصغر بازگیر ما منتظر خلق فونت های هنری و جالب شما هستیم.

دانلود فونت رمانتیک نرگس خاتون