فونت فارسی جوان

امروز در خدمتتون هستیم با معرفی یکی از بی نظیر ترین فونت های فارسی! فونت فارسی جوان یکی از فونت های دست نویس فارسی است که در سبک نمایشی طراحی شده است و فونت بسیار پر شور و شوق، پر نشاط و پر تحرک است که طراح آن کسی نیست جزء جناب آقای قاسم نجاری که یکی از بهترین طراحان و خالق فونت های فارسی در ایران است، جناب نجاری قبلا هم فونت های محبوبی همچون فونت کتیبه و فونت آوینی است که دیگه نیازی به تعریف نداره بی شک با این فونت های زیبا آشنایی دارید.

فونت جوان

فونت جوان در سبک فونت های گرافیکی سبک ماژیکی است که در طرح های گرافیکی خاص و طراحی بنر های تبلیغاتی و تصاویر مخصوص شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام مناسب است. این فونت بسیار خوش ذوق است و گاها در پیج های اینستاگرام پست هایی رو می بینم که با فونت جوان طراحی شدن بسیار منو جذب خودشون می کنند، چرا که فونت جوان رنگ و لعاب خاصی به تصاویر می بخشد و آنها را جذاب تر میکند.

 

فونت فارسی جوان از تعداد بسیار زیادی حروف و ترکیبات جایگزین ساخته شده است که به شما این امکان را میدهد حروف متفاوت و جذابی را تایپ کنید، راهنمای استفاده از حروف جایگزین بعد از خرید در اختیارتان قرار داده میشود، این وب هم اکنون در وب سایت فونت ایران به نشانی www.FontIran.com به فروش گذاشته شده است که قیمت پایه آن 98 هزار تومان است که بسته به نوع لایسنس انتخابی شما می تواند قیمت بیشتری داشته باشد.

دانلود فونت جوان Javan با اعداد فارسی

فرمت ها ارائه شده در فونت فارسی Javan

  • فرمت اصلی با پسوند TTF و پسوند OTF : مناسب برای استفاده در کامپیوتر و نرم افزار های گرافیکی مثل فوشاپ و کورل و…
  • وب فونت با فرمت Woff و Woff2 : از این فرمت می توانید در صفحات وب سایت خود استفاده بکنید

توجه داشته باشید که این فونت بیشتر برای تیتر نویسی و نوشتن متون کوتاه کاربرد دارد و استفاده در متن های پاراگراف ها با متون طولانی اصلا توصیه نمیشود.

دانلود فونت جوان